Unitățile de cazare din stațiunea Nisipurile de Aur s-au străduit să creeze un echilibru între măsurile restrictive luate împotriva răspândirii COVID-19 și dorința de a oferi turiștilor sejururi plăcute și relaxante. Astfel, personalul hotelier din stațiune a fost dotat cu echipamente de protecție (mănuși, măști și viziere). Pe tot cuprinsul stațiunii au fost amplasate dispensere cu dezinfectant, iar odată cu deschiderea unităților de cazare, angajații acestora au fost testați COVID-19, teste fiind repetate la fiecare 14 zile. La recepțiile hotelurile au fost instalate panouri de plexiglas, iar pe podea au fost dispuse indicatoare din doi în doi metri. Pentru ca riscul să fie cât mai redus, turiștilor li se oferă, cu precădere, camerele care au fost eliberate cu cel puțin 24 de ore înainte. În recepția hotelurilor au acces maxim 4 persoane sau membrii unei familii, iar pentru a evita aglomerarea, turiștii au la dispoziție un lobby în aer liber. Atât în lobby-ul din interior, cât și la cel din exterior, mobilierul a fost repoziționat, astfel încât să fie respectată distanțarea socială. Pentru a se reduce cât mai mult contactul dintre recepționer și turiști, procedura de check-in a fost simplificată, indicațiile cu privire la serviciile oferite de către unitatea de cazare fiind oferite prin telefon. Pentru siguranța clienților, toate suprafețele din lobby, care sunt cel mai frecvent atinse, sunt dezinfectate în permanență. Camerele sunt dezinfectate zilnic, punându-se accent pe suprafețele cu care turiștii intră permanent în contact. De asemenea, camerele sunt aerisite, iar la dispoziția oaspeților se vor pune măști și mănuși. După eliberarea unei camere, sunt curățate cu bactericide filtrele sistemelor de aer condiționat. Pentru o dezinfectare cât mai eficientă, spălarea și călcarea lejerilor și a prosoapelor se va efectua la temperaturi mai ridicate decât în mod obișnuit.
Oaspeții vor putea lua masa în zonele deschise ale unităților de cazare, iar pentru a se reduce aglomerația, s-a decis ca programul de funcționare a restaurantelor să fie prelungit. Bufetele sunt dotate cu panouri de plexiglas, alimentele fiind dispuse în bufet de către bucătari special echipați. Mesele din restaurante sunt dispuse la cel puțin 1,5 metri distanță, iar mesele și scaunele sunt dezinfectate de fecare dată, după ce se eliberează. Pentru băuturile de la automate turiștii vor apela la barmani, putându-se servi personal doar în cazul produselor pre-ambalate. În cazul spațiilor închise, au fost dispuse indicatoare pentru a se crea fluxuri într-o singură direcție. În bucătăriile restaurantelor, toți angajații vor purta costume de protecție și vor fi periodic testați COVID-19. Materiile prime vor fi recepționate de persoane special desemnate, acestea verificând termenele de garanție, calitatea, numerele loturilor și originea produselor, acestea fiind apoi păstrate în echipamente frigorifice profesionale.
Cât privește piscinele, zone de relaxare și animație, amintim faptul că piscinele sunt dezinfectate constant, iar nivelul de hipoclorit de sodiu este mai ridicat decât în ceilalți ani. La fiecare 10 zile se efectuează, o analiză micro-biologică a apei, turiștii putându-se informa în acest sens la recepția hotelului. Fundul piscinelor, gratiile scurgerilor și filtrele de nisip sunt dezinfectate zilnic. Pentru a se menține distanța între turiști, umbrelele și șezlongurile sunt plasate la o distanță mai mare, iar saltelele șezlongurilor au fost înlăturate. Șezlongurile sunt dezinfectate după plecarea fiecărui oaspete. În contextul actual, programele de animație au loc în aer liber. În spațiile comune din interior, filtrele sistemelor de aer condiționat sunt dezinfectate zilnic. Pentru siguranța turiștilor, Prestige Hotel & Aquapark dispune de un cabinet medical, cu program 24 de ore din 24.